środa, 16 października 2013

Wreszcie autografy :))))))))))))))))) aktorzy hotel 52 cd :)

Weronika Rosati wysłałam zdjęcie raz jeszcze bo nie było podpisane
serialowa pokojówka  Jola  - Ania z Przyjaciółek Magdalena Stużynska
 Ada Fijał
Krzysztof Kwiatkowski -Artur -Hotel 52
oraz  Kucharz  i serialowy Kuba były mąż Marty :)
Beata Krajewska, była żona Andrzeja, szefowa sali restauracyjnej

Pokojówka Jola

Maria, była dziewczyna Tomasza

Krzysztof Kwiatkowski Recepcjonista Artur Górski

Jakub Wieczorek Kucharz Leszek

Boy hotelowy Kuba Gwiazda

10 komentarzy:

  1. gratuluję :) dużo fajnych podpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! http://autografki-ewki.blogspot.com/ ZAPRASZAM +dodałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)
    Zapraszam do mnie: www.pawelcio111.blogspot.com
    Ja Cię już dodałem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czesc gratuluje i mam pytanie mogłabys mi podac adre Hotel 52 ?

    moj @ kasha1990@wp.pl pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ! Gratulację :)

    może mogłabyś i mi podać adres ???
    dominika76@onet.pl

    OdpowiedzUsuń