poniedziałek, 28 października 2013

EKIPA 2 XL + MAŁGOSIA PIEŃKOWSKA + niespodzianka :))





Elżbieta Romanowska (ur. 4 czerwca 1983 w Głogowie) – polska aktorka telewizyjna i teatralna. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu.




Edyta Jungowska (ur. 1 lutego 1966 w Warszawie) – polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna 2Xl serialowa Laura :) siostra Oli. Przyjaciółka Agaty, Zona Karola.


 Natalia Klimas – Ola Bielewicz, siostra Laury



 Muszę przyznać ,że Pani Natalia to bardzo ładna kobieta :) ma ładny usmiech i fajnie gra w Serialu 2XL :)a jej serialowym mąż to  fajne ciacho :) hehe :)



Przemysław Sadowski (ur. 18 marca 1975 w Hajnówce) – polski aktor telewizyjny, teatralny i filmowy.Serialowy Karol w serialu 2 XL :) jak dla mnie aktor spoko :)





Ewa Kaim (ur. w 1971 w Oświęcimiu) - polska aktorka.
Absolwentka Liceum im. Stanisława Konarskiego w Oświęcimiu. W 1994 ukończyła PWST w Krakowie, a dwa lata później uzyskała dyplom. Jej debiut teatralny miał miejsce w 1992 roku w sztuce "Śnie nocy letniej" w Starym Teatrze w Krakowie, w którym gra do dzisiaj.
Żona aktora Grzegorza Łukawskiego
Marek Kaliszuk (ur. 15 stycznia 1980 roku w Olsztynie) – polski aktor teatralny i filmowy. Ukończył Państwowe Policealne Studium Wokalno-Aktorskie im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Związany z Teatrem Muzycznym w Gdyni, współpracuje także z Gliwickim Teatrem Muzycznym (od roku 2002) i Teatrem Wybrzeże w Gdańsku (od roku 2005). Znany m.in. z roli Bogusia w serialu TVP2 M jak miłość.
Wystąpił w VII edycji programu Taniec z gwiazdami. Jego partnerką była Nina Tyrka. Zajęli 7 miejsce.
bardzo lubię tego aktora. Przystojniak z niego. A w serialu 2 XL gra super :D i mam już jego autograf  z dedykacją :)  



Piotr Polk – polski aktor i piosenkarz. Ukończył szkołę muzyczną, gdzie uczył się gry na akordeonie, fortepianie, perkusji i gitarze. Założył rockowy zespół Boss z którym zagrał dwa koncerty. W 1986 ukończył PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi. Wikipedia


Piotr Stramowski – Robert, współpracownik Agaty

 

 Piotr Rogucki (ur. 5 maja 1978 w Łodzi[1]) – wokalista i frontman łódzkiego zespołu rockowego Coma, aktor, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie. Członek Akademii Fonograficznej ZPAV[2]







CHCIAŁAM WAS ZAPROSIĆ NA MOJE BLOGI I NA FEJSA :)   O TO LINKI

 https://www.facebook.com/pages/Grafika-Ani/124809084384157

https://www.facebook.com/pages/Grafki-ani/136154216592526

https://www.facebook.com/FotografiaAni

http://www.filip-bobek.blogspot.com/

www.gosia-sochaa.blogspot.com
www.filip-bobek.blogspot.com
www.fotografia-aniulki.blogspot.com :


DZIĘKUJĘ ZA POLUBIENIA I ZA ODWIEDZINY NA BLOGU ZOSTAWCIE KOMENTARZ I LINKI DO BLOGÓW A JAK MACIE FEJSA TO WYŚLIJCIE MI LINK NA E MAILA  
zuza_ania@interia.pl


TU MACIE KONTAKT DO MNIE :
zuza_ania@interia.pl :) 

NIE PODAJE JUŻ ADRESU DO  HOTEL 52 :)  MAM NADZIEJE ZE OSOBY ,KTORE OTRZYMAŁY ODE MNIE ADRES NIKOMU GO NIE DADZĄ :) TRZYMAM WAS ZA SŁOWO :) 
NIE WYMIENIAM SIĘ NA AUTOGRAFY :)  TO ,ŻE MAM PODWÓJNE TO CO :) MOŻE KIEDYŚ KOMUŚ PODARUJE :) ALBO ODDAM NA LICYTACJE :) PRZYNAJMNIEJ ZROBIĘ DOBRY UCZYNEK :) BUZIAKI
ANIA.


Mam dla Was niespodziankę :)
Ponieważ mój blog odwiedzacie i dostaje dużo komentarzy :)  a do  wyświetlenia dużej sumy jeszcze trochę :)   Mam coś dla Was :) napisałam ze nie dam Wam adresu  ,ale mam w zamian coś innego :) Co wy na to ?

Adresy do aktorów serialu 2 XL :)

Ela Romanowska 
Przemysław Sadowski
 TEATR KOMEDIA
ul. Słowackiego 19a
01-592 Warszawa

 http://www.teatrkomedia.pl/artysci

 Myśle ,że możecie spróbować napisać na ten adres  :) Ja nie próbowałam ,ale może Wam się uda :)



Edyta Jungowska niestety nie mam adresu :(


Piotr Polk możecie spróbować napisać na adres  Lekarzy bo kręcą kolejną serie  lub

 Piotr Polk
Agencja Muzyczna QL MUSIC
ul. Lipska 5
03-904 Warszawa




Marek Kaliszuk
 UWAGA TO NIE AKTUALNY ADRES SPRAWDZAŁAM NA STRONIE AKTORA !!!
MAREK KALISZUK – FAN CLUB”
skrytka pocztowa nr 8
ul. Kilińskiego 4
32-600 Oświęcim



 TO JEST  AKTUALNY  ADRES BO JEŻELI JEST TAKI NA STRONIE TO CHYBA INACZEJ BYĆ NIE MOŻE :) 
 
Marek Kaliszuk Fan-Club
Skr. pocztowa nr 11
Urząd Pocztowy Gdynia 21
81-290 Gdynia
 http://www.marekkaliszuk.pl

 LUB  :


AGENT AKTORSKI
Natalia Cieszyńska
Agencja Aktorska GUDEJKO




Natalia Klimens  nie mam adresu :(

Małgosia Pieńkowska  http://www.malgorzatapienkowska.pl/
  http://www.malgorzatapienkowska.pl/c/kontakt 





Fajną niespodziankę Wam zrobiłam ?
:D

4 komentarze: