niedziela, 20 października 2013

AKTORZY NA WSPÓLNEJ

 serialowa Zanetka :) Moja ulubiona aktorka :)  zdjęcie otrzymałam. Pisałam na adres
 Teatr Polski Bielsko – Biała
ANNA GUZIK
ul. 1-go Maja 1
43-300 Bielsko Biała


Waldemar Obłoza  -Romek :)






















                 














Wiertnicza 166, Warszawa Na wspólnej z dopiskiem dla jakiego aktora :)


PONAWIAM PYTANIE ,KTÓRE ZADAŁAM W POPRZEDNIEJ NOTCE NIKT NIE UMIE MI POMÓC ? :(((((((
A KTO DAJE PLUSIKI :) DZIĘKUJE :) 
130 notka i  33 komentarze :)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Bardzo Ci zazdroszczę i dziękuję za informacje :D Też powysyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne podpisy! gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co :) Cieszę się ze pomogłam :) 3mam kciuki na pewno też dostaniesz autografy :) tylko w tym hobby wiecie cierpliwość jest najważniejsza :) 6 autografów które tutaj są to dostałam wcześniej :) jak chcecie to musielibyście cofnąć kilka stron i tam są grafy z na wspolnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję.Wspaniałe zdobycze ,zazdroszczę :)
    autografymagoli.

    OdpowiedzUsuń