niedziela, 7 grudnia 2014

Po raz 2 Iwona Szymańska-Pavlović oraz AUTOGRAF ZDOBYTY OSOBIŚCIE KUBA BADACH MIKOŁAJKOWY KONCERT :)+ informator z przedstawienia :) z Daria Widawska Asia Brodzik i Małgosia Lipmann

 Hej 
Wczoraj byłam na koncercie  Kuby Badacha bardzo mi sie podobało   i nie załuje ,że nie poszłam..Kuba ładnie śpiewa  i ma fajne poczucie humoru :)   jestem jego fanką :) Mam nadzieje ze w przyszłym roku też przyjedzie :)  3mam go za słowo :D    Po koncercie można było kupić płyte  oraz zdobyć autograf i zrobić sobie zdjęcie tak też zrobiłam :) mam podpisane zdjęcie :)   :)  mam fotkę :) Nawet ładnie wyszłam hehe :D   

Kuba  potrafi  rozbawić publiczność :)   Jak szłam do domu  to powiedziałam do Kuby  dowiedzenia  i  Wesołych Świąt i   na Nowy Rok wszystkiego Dobrego :)  a Kuba  do mnie cześć na razie :) 3maj się i  również wszystkiego dobrego na Święta i Nowy  Rok :)




Jakub Bartłomiej Badach[1] (ur. 24 sierpnia 1976 w Krasnymstawie) – polski muzyk, kompozytor i wokalista, a także aranżer i producent muzyczny. Dwukrotny laureat nagrody polskiego przemysłu fonograficznego Fryderyka. Kuba Badach znany jest przede wszystkim z wieloletnich występów w zespole muzyki pop Poluzjanci. Od 1999 roku występuje w zespole Bernarda Maselego - The Globetrotters. Prowadzi także solową działalność artystyczną.Jako dwunastolatek, w 1988, nagrał płytę z kolędami napisanymi specjalnie dla niego przez Wiesława Pieregorólkę, Jerzego Siemasza i Jacka Cygana.Jest synem byłego posła SLD Tadeusza Badacha. 22 września 2012 zawarł związek małżeński z Aleksandrą Kwaśniewską w Katedrze Polowej Wojska Polskiego w Warszawie








https://pl-pl.facebook.com/pages/Kuba-Badach/158101600901474


ostatnio dostałam autograf od Pani Iwony  pisałam na inny adres. Nie podam.
Iwona Szymańska-Pavlović (ur. 2 listopada 1962 w Olsztynie) – polska tancerka.W 2003 roku wystąpiła w programie TVN Druga twarz. Od 2005 do 2012 (TVN) i ponownie od 2014 (Polsat) jest jednym z jurorów w polskiej edycji programu Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami, w którym otrzymała pseudonim "Czarna mamba"[1]. W 2009 roku prowadziła na antenie stacji TVN Warszawa, autorski program Rytmy Mamby[2]. W 2007 roku współpracowała przy produkcji 10-tomowej serii książek z płytami DVD/CD Akademia Tańca z Gwiazdami, w której uczyła kroków poszczególnych tańców[3]. Ze względu na małe zainteresowanie serią sprzedaż kolekcji zakończono na czwartej części.Pierwszym mężem Iwony Szymańskiej był polski tancerz Arkadiusz Pavlović, z którym prowadziła Szkołę Mistrzów Tańca Pavlović w Olsztynie[4]. 25 września 2009 roku tancerka wyszła po raz drugi za mąż za biznesmena Wojciecha Oświęcimskiego. Ślub odbył się w Olsztynie.



Do poprzedniej notki miałam dołączyć jeszcze informator z przedstawienia  na ,którym byłam tutaj wiecej info :  http://grafki-aniula.blogspot.com/search?updated-max=2014-12-06T06:07:00-08:00&max-results=2         ,ale mi się nie udało dlatego  dodam  tutaj     :)








1 komentarz:

  1. gratuluję! :) i zapraszam; http://autografyteczazbierane.blogspot.com/2014/12/kochanie-na-kredyt-filip-bobek.html

    OdpowiedzUsuń