czwartek, 28 listopada 2013

Monika Fronczek- dzisiaj :)

Monika Fronczek (ur. 25 czerwca 1980 w Tarnowskich Górach) – polska aktorka teatralna i telewizyjna.

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu. Od 2007–2008 aktorka Teatru Dramatycznego im. J. Szaniawskiego w Wałbrzychu. Wystąpiła także w Teatrze Polonia w Warszawie w spektaklu Przemysława Wojcieszka Miłość ci wszystko wybaczy.

Na 24 Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi została wyróżniona za rolę Iwony w spektaklu Eweliny Paszke-Lowitzsch Iwona, księżniczka Burgunda. Za rolę Gwiazdki w spektaklu Moniki Strzępki Polak, polak, polak i diabeł otrzymała Nagrodę Marszałka Województwa Dolnośląskiego za najlepszą rolę kobiecą sezonu 2007.

serialowa Ania z serialu Brzydula :)

Pisałam na adres ,ale jaki nie podam :)   sorry sama go szukałam  :) nie zawsze trzeba podawać adresy :D

zdjęcie wysłałam :) bo miałam jeszcze z Fan Zlotu Brzyduli :)

Ania. 

Dodałam  linki moich blogów  :D  niedługo  będą zmiany na blogu :D



Moje zdjęcie zostało popisane :D


i nie wiem co zrobić z tymi wyskakującymi  stronami :( załamka :(  Mam prośbę proszę o pomoc :) wiecie może jak dodać  logo fejsa i   zeby była ramka  na moją stronkę o grafach na fejsie ?  Proszę pomozcie :( ja nie umiem :(

Ania.
buzka :*

4 komentarze:

  1. Hej ;)
    Gratuluję :D Także dodałam Cię do linków i zapraszam! ;D
    Pzdr, aNeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje grafu a co do fecbooka to tak jak dodajesz te wszystkie linki HTML/JavaScript i wklejasz link swojego fecbooka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń