poniedziałek, 25 listopada 2013

Dzisiaj Andżelika Piechowiak :)


Andżelika Piechowiak (ur. 16 września 1980 w Świnoujściu) – polska aktorka teatralna i filmowa.
Jest absolwentką Akademii Teatralnej w Warszawie. Wspólnie z Michałem Lesieniem jest właścicielką agencji produkcyjnej Palma[1]. Felietonistka czasopisma Kocie spraw


Nie widziałam ,że Andżelika jest z września tak jak ja :) i ma urodziny dzień przede mną :) fajnie :) 
do Pani Andżeliki pisałam na adres  teatru :

Kontakt

Teatr Kamienica
Al. Solidarności 93, 00-144 Warszawa

PROŚBA JAK PODAJE WAM ADRES DO DANEJ OSOBY TO NAPISZCIE PROSZĘ U SIEBIE NA BLOGU SKĄD MACIE ADRES OK ? BĘDZIE MI MIŁO I SPRAWIEDLIWIE OK? JUŻ RAZ MIAŁAM TAKĄ SYTUACJĘ ZE PODAŁAM ADRES NIE DOŚĆ ZE TA OSOBA NIE NAPISAŁA SKĄD MAM TO MIAŁAM DOSTAĆ ZA TO ADRES DO KOGOŚ I NIE DOSTAŁAM  :/  SAMI BYŚCIE PEWNIE  SIĘ WKURZYLI NO NIE ? :D

dołaczyłam swoje zdjęcia :) 
czekałam ja wiem  miesiąc chyba :D 
to teraz mogę wysyłać kolejne listy :D 

 http://teatrkamienica.pl/o-teatrze/aktorzy/andzelika-piechowiak

zdjęcia dodam jak naładuję baterie od aparatu :D  

Jak tam przygotowania do Świąt ? prezenty macie ? Mikołajki tuz tuż  Święta zapasem. Lubicie Święta ? ja tak średnio  jakoś mnie nie cieszą jak kiedyś :( 

U mnie Mikołaj (ja) pogniewał się po co roku kupował prezenty  i nikomu się nie podobały dlatego Mikołajka się pogniewała i powiedziała ze w tym roku  nie ma prezentów  i tyle :D 
hehe :d

BATERIA NAŁADOWANA  OD APARATU NAŁADOWANA WIĘC WRZUCAM FOTKI ;D




 

10 komentarzy: